12:11

Snösnösnösnö

Vad det snöar, det skulle göra på julafton istället för nu... Det verkar som att det slår om mycket nu under perioden, det är bra att det snöar, för då kan jag och min svärmor träna skidor när vi ska åka kortvasan snart :) Jag är mest nervös när det är snart uppkörning och skrivning... Det kommer säkert att gå bra...

.... du måste veta att du är en underbar person och att du är stark det som har hänt med dig, och att det är tur att du fick göra ..... också.. Puss på dig gumman min <3<3


Idag ska jag, älsklingen, Thomas (Fredrics lillebror) , Elina spela bowling :)


Ha det så bra..

Puss hej

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, kul att du tycker det blev bra. Jag har fått hjälp att göra det från en annan tjej som bloggar annasara.net är hennes sida. Var hon som hade gjort mnin gamla med. Jag kan inget om det haha.